سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهرى تو را از شهر دیگر بهتر نیست . بهترین شهرها آن بود که در آنت آسایش زندگى است . [نهج البلاغه]

چقدر منتظرت هر شب استخاره کنم


چقدر منتظرت هر شب استخاره کنم
و پلک‌های زمین را پر از ستاره کنم
تمام عاشقی‌ام را «نهاد» بنویسم
و اسم سبز تو را پشت هم «گزاره» کنم
چقدر خط بزنم صفحه صفحه سالم را
و روزهای زمین‌خورده را نظاره کنم
نشسته‌ام که برایت غزل بگویم باز
و بیت‌بیت دلم را «چهارپاره» کنم
دو صفحه مانده که تقویم کهنه بسته شود
برای این دل غمگین خود چه چاره کنم
چقدر منتظرت با خیال خوش باشم
و جمعه‌های به‌جا مانده را شماره کنم

ساغر سلمانی‌نژاد



کلمات کلیدی :
به‌روز رسانی : 90/12/19 ................. همراهی‌تان«»
------------------------------
تمام نوشته‌ها
 RSS 
 Atom 

خانه
ایمیل
بشناسیدم
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 253009
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 14

........... درباره خودم ..........
اتاق انتظار
مصطفا
همیشه دشت‏های وسیع و بی‏انتها را دوست داشته‏ام.


....... پیوندهای ویژه .......
هذیان‏های ذهنی [265]
سرایه‏سرا [57]
[آرشیو(2)]

....... پیوند دوستان .......
بر بساط نکته‏دانان
خراب‏آباد
نسیم ول‏گرد (شعر)
ارغوان
حاصل اوقات
خط به‏خط
ماه‏نامه نسیم وحی
خوان هشتم
خلوت‏گزیده

............. بایگانی.............
اتاق یکم
اتاق دوم
اتاق سوم
اتاق چهارم
اتاق پنجم
اتاق ششم
اتاق هفتم
اتاق هشتم